Saturday 29 June 2013

kenapa muncul lagi ni ????

Assalamualaikum...

errm.kenapa muncul lagi ni setelah saya hidup dengan aman,bahagia,tenteram dan selesa.....................:(

ha.jangan pikir lain ye.ni ha penyakit saya ni kenapa muncul semula.hari 2 saya dah xrasa sakit apa-apa pun,senang kata dah xde rasa SAKIT langsung.tapi baru-baru rasa sakit yang saya sendiri xtahan muncul semula.apa lagi jawapan kenapa semua ni...mestilah ubat kan :)

nak ke hari-hari yang saya lalui berbekalkan ubat??? hidup dengan ubat???ohhhh...mestilah saya xnak.kalau dulu setiap hari saya kena ambil ubat tahan sakit.isshhh sebenarnya saya memang xsuka biasakan diri ni dengan ubat tahan sakit.kadang-kadang selagi saya boleh tahan,saya xmakan pun ubat 2.tapi kalau sampai tidur saya ternganggu dengan denyutan ni,makn juga lah.(pilihan terakhir).sampai 1 tahap saya xboleh bernafas....:(

wahai penyakit pergilah jauh-jauh.(boleh) hehehhe.saya terima ni dengan hati yang redha.Allah maha mngetahui segala-galenye,percayalah!  saya yakin saya akan sembuh! pas ni maybe saya akan refer ke hospital.tapi betul ke saya dah bersedia dengar apa-apa berita buruk?? yang baik alhamdulillah.

kawan-kawan yang tahu saya sakit  selalu berpesan,.....
jangan banyak berpikir
rehat cukup-cukup
kuatkan semangat
jangan lupa makan ubat
relax...relax je


SAYA XKAN PERPUTUS ASA !!!

ima


No comments:

Post a Comment