Sunday 11 August 2013

raye 2013...!

Assalamualaikum...

errm...sekejap je dah 4 hari kite beraye kan.tahun ni bermula lah turn saya bagi duit raya kat budak-budak yang dibawah umur.dulu saya yang duk kumpul duit raya tapi sekarang saya sekadar tengok jelah (jealous) heheheh. dan tahun ni saya raya berstatus sebagai  tunangan orang dan insyaallah selepas ni saya beraye sebagai isteri orang.hehehe. (doakan saya)

jomlah lihat gambar dan hanye gambar menceritekan segale-galenye...:)

ha ni bab yang paling saya xsuke.time bermaaf maafan.MALU WEI!

keluarga saya :)


saya je xde dalam pic ni...huhuhu

sepupu sepapat...hahaha

keluarga besar...!


adik dan akak dah same tinggi.terserlah yang saya ni pendek!

dikesempatan ini saya mengucapkan selamat hari raya,maaf zahir dan batin.maaf jika saya terkasar bahasa,terkata,terngumpat,tercubit dan halal makan minum...0..0 tau..:) :) :)

ima




4 comments:

  1. cikgu !!! nak wet rayaaaa !! sy ni x keje2 lg .. hehe

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya adil fitri
    mohon maaf zahir dan batin..

    ReplyDelete