Friday 8 November 2013

class masak...

Assalamualaikum...

okay jap.baru je tulis tajuk entry ni saya dah senyum.hehehe.sebenarnya class masak ni kursus jabatan so memang sesuai dan bagus untuk saya yang agak kureng bab masak-masak ni.nak kata saya ni xpandai masak,nampak sangat penipu kan.senang kata kalau masak yang senang-senang memang saya boleh (errmmm boleh ke?) hahahaha.tolong jawap dengan yakin...BOLEH!

hai ima...pas ni nak jadi isteri orang.sedarlah diri kan.heheheh.sekarang ni  balik je rumah emak dah masakkan,ha pas ni rasakan kena masak sendiri.(ha baru kau tau nak masakkan).hahahah.kata nak hidup berdikari kan :) bak kata kak faridah "ala campak2 je".campak-campak tapi sedap.

okay.hari tu class masak dengan chef dari Kolej Komuniti,start class pukul 8 pagi dan habis pukul 12 tengahari.fuhh...berpeluh dahi tau.penat bukan main cakaplah.kata nak tambah ilmu kan.heheheh.tapi bila dah rasa sendiri hasil masakan yang dimasak.errmm pandai gak aku masak.(perasan) hahahaha.

okay.jom tengok apa yang saya masak :)

bahan-bahan:

jom kita main masak-masak.(orang dok kupas bawang,aku dok good2 lak)

ala...lupa nak ambil gambar hasil masakan.hahaha
tengah-tengah 2 orang lama,ha apa lagi belajar ar.

Halimahtussa'diah binti Hashim...aptb.hahahahah

Salam.

No comments:

Post a Comment