Sunday 20 October 2013

kita bertemu kembali :)

Assalamualaikum....

ya Allah.lama sangat xupdate blog ni.kesiannya.heheheh.okay.dalam busy yang teramat sangat,saya dapat bertemu semula dengan kawan yang telah lama terpisah.cewahh ayat kan.akhirnya saya bertemu dengan Fauziah Bee bt.Yasin atau nama popular dia...OGY BEE !

Dia lah kawan masa study.kawan susah,senang,ketawa,sedih,sakit,gaduh.ha semua sekali.kawan yang selalu dengar luahan perasaan si ima ni,makna xnye saya ni terlalu beremosi sangat.hehehehe.dia juga yang banyak bagi kata-kata semangat dikala jatuhnya saya.tapi kalau gaduh..uwaaaa xnak.xbest gaduh ni..seksa jiwa dan raga :)

Dan selepas 4 tahun berpisah after habis je study,kami berjumpa dan secara kebetulannya,ayah dia ditukarkan ke Muar.ha nampak..memang jodoh betul (bak kata mak).hai gembiranya hati akak ni tau.teringat je zaman-zaman study dulu.heheheh

ha ini lah orangnya..Ogy bee saya :) :) :)

ha ini pulak orang yang terlebih excited.hehehehe

semoga persahabatan yang terjalin ni kekal selamanya.amin :)

ima

No comments:

Post a Comment